Niezależnie od tego jaki rodzaj kampanii reklamowej prowadzimy, warto dodać do niej gadżety reklamie. Wiadomo, że wiąże się to z dodatkowymi kosztami. należy jednak na to wszystko spojrzeć z zupełnie innej strony. Mianowicie mogą to być bardzo dobrze zainwestowane pieniądze. Wszystko jednak w dużej mierze zależy przede wszystkim od tego jaki rodzaj gadżetu reklamowego wybierzemy, a także jaki on konkretnie będzie. Chodzi tutaj przede wszystkim o to, że jego rodzaj, zastosowanie, a także jakość mogą znacznie wpłynąć na późniejsze zainteresowanie i zwiększenie zysków danego przedsiębiorstwa. Wiadomo, że najpierw należy zainwestować, by później mieć z tego korzyści. Zatem to jakie gadżety promocyjne i czy w ogóle będą ma wpływ na powodzenie całej promocji.Z pewnością słodycze reklamowe mogą stanowić bardzo dobry i trafny gadżet reklamowy. Pod warunkiem oczywiście, że będą to smaczne słodycze. Dlatego też dobrze jest zdecydować się na cukierki czy czekoladki znanych producentów, którzy mają dobre opinie. Oczywiście może okazać się, że na naszym gadżecie reklamowym również będzie ich logo. Nie mniej jednak może to mieć wpływ na niższe koszy wyprodukowania, a co nie powinno raczej wpłynąć na nasza promocję. W związku z tym można powiedzieć, że jest to jednak z możliwości obniżenia kosztów wyprodukowania gadżetów reklamowych przy jednoczesnym nie traceniu na jakości takiego produktu.
Naturalnie słodycze reklamowe, które weźmiemy od ich producenta wcale nie muszą posiadać od razu naszych nadruków promocyjnych. Dlatego właśnie najlepiej jeśli tym wszystkim zajmie się jedna osoba, chociażby z agencji reklamowej. Z pewnością profesjonalista będzie miał pojecie o tym, w jaki sposób wszystko zorganizować, by słodycze były odpowiednio przygotowane na czas.
Czasami Słodycze Reklamowe mogą w całości powstawać u producenta. Wystarczy tylko dostarczyć do niego już gotowe nadrukowane opakowania. Wiadomo, że powinny być one specjalnych wymiarach, takie jakich używa producent tych słodyczy. Zatem bardzo ważna jest odpowiednia komunikacja między poszczególnymi wykonawcami, czym także zajmuje się agencja reklamowa.