Nie zawsze prezenty przygotowane w formie gadżetu reklamowe mają jedynie zadania promocyjne. Czasami przedsiębiorstwa wykorzystują je jako upominki z jakiejś konkretnej okazji jak na przykład święta, czy rocznice istnienia firmy, a także na jej otwarcie. W takim wypadku dobrze by było na gadżetach reklamowych umieszczać nie tylko nadruki reklamowe, ale również i nawiązanie do okazji, z jakiej one powstały. Dzięki temu będą spójną całością z danym wydarzeniem, jak również z marką, od której klienci będą dostawiali takie elementy.Jak w przypadku tradycyjnej kampanii reklamowej, najpierw należy rozpocząć od ustalenia, jakie elementy zostaną przekształcone na gadżety reklamowe. Na pewno mogą być to wszelkiego rodzaju słodycze, jak chociażby krówki reklamowe, które należą do jednych z bardziej popularnych elementów. Wystarczy tylko na opakowaniu cukierków umieścić odpowiednie elementy stanowiące nadruk reklamowy. Ponieważ mają one być prezentem z okazji świąt czy rocznicy, to nie może zabraknąć tam również informacji na ten temat.
Nie chodzi jednak o to, by na opakowaniu umieszczać jakieś hasła czy większe treści, które by do tego wydarzenia i święta nawiązywały. W zupełności wystarczy, jeśli krówki reklamowe będą miały nadrukowane motywy świąteczne lub cyfrę związaną z rocznicą. Na podstawie takich grafik na pewno każdy domyśli się, z jakiej okazji otrzymał cukierki. Mimo to na opakowaniu krówek nie może również zabraknąć elementów reklamowych, wszak w tej sytuacji spełniają one dwa zadania. Mianowicie są elementem reklamowym, a jednocześnie prezentem.
Dlatego właśnie Krówki Reklamowe powinny mieć również nadruki promocyjne. Mimo iż ten rodzaj cukierków jest dość duży, to jednak wielu informacji nie da się na nich nadrukować. Przede wszystkim nie może zabraknąć tam informacji, jaka marka jest w ten sposób promowana. Można na opakowaniu cukierków umieścić logo tej firmy lub po prostu jej nazwę. Jeśli tylko pozostanie nieco miejsca, a całość będzie czytelna, to na opakowaniu nadrukować można także nieduże hasło reklamowe lub inne promocyjne elementy.